Gelieve er rekening mee te houden dat op zaterdag 20 juni 2026 op het gedeelte tussen de Gentse poort en de dubbele poort niet kan gevist worden. Deze dag wordt dit gedeelte van de binnenvest voorbehouden voor kajak en sup activiteiten, toegelaten door het gemeentebestuur.
Zie onderstaand bericht.